ΑΡΧΙΚΗ

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Το φάντασμα του υπόγειου γκαράζ ... Που πάει τη Κόρινθο ο κ. Πνευματικός και οι συνεργάτες του ?


Η κάλπικη κυκλοφοριακή μελέτη που πλήρωσε ο Κορινθιακός λαός προέβλεπε υπόγειο γκαράζ και καταστροφή της πλατείας Περιβολάκια στην οποία, (τυχαίο ?)  δεν έγινε ουδεμία παρέμβαση στην δεύτερη τετραετία Πνευματικού.   Το υπόγειο γκαράζ (ευτυχώς) δεν έγινε αν και υπήρξαν διάφορες σκέψεις για αντίστοιχες φαραωνικές λύσεις όπως πχ. υπογειοποίηση της Κολιάτσου κλπ

Η κατάσταση στην πόλη οδηγείται σε αδιέξοδο διότι υπάρχουν σοβαρά κυκλοφοριακά ζητήματα και οι θέσεις πάρκινγκ μειώνονται διαρκώς από μία σειρά παρεμβάσεις οι οποίες αθροιστικά δείχνουν ότι η πολιτική, οι αποτυχίες και η έλλειψη οράματος από πλευράς Πνευματικού είτε οδηγούν συνειδητά σε επικίνδυνα αδιέξοδα είτε αποδεικνύουν επικίνδυνη διακυβέρνηση τύπου τσιμέντου ...

Ειδικότερα : οι θέσεις πάρκινγκ μειώνονται και προβλέπεται να μειωθούν περαιτέρω επειδή :

1. γίνονται τα έργα στον Ξηριά

2. γίνονται τα έργα στο λιμάνι

3.  το μάστερ πλαν του λιμανιού προβλέπει μαρίνα στα μαζώματα του Αγίου Νικολάου συνεπώς θα καταργηθούν οι θέσεις στάθμευσης

4. η απώλεια του στρατοπέδου δεν βοηθάει την αποκέντρωση των υπηρεσιών 

5. η κρίση δεν επιτρέπει επενδύσεις σε ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης

6. η κυκλοφοριακή μελέτη δεν μπορεί να υλοποιηθεί πλήρως αφού προέβλεπε έως και κατάργηση τμήματος της σιδηροδρομικής γραμμής ενώ δεν είχε λάβει υπόψιν μελλοντικά στοιχεία της λειτουργίας της πόλης όπως είχε δημοσίως επιβεβαιώσει ο μελετητής

7.  η δημοτική αρχή δεν έχει επίσης πει ποτέ ποια στοιχεία της μελέτης Πεσκάρα έχει υιοθετήσει και τι σκοπεύει να υλοποιήσει

8. η ανάπτυξη της κρουαζιέρας ή άλλου τύπου θαλάσιου τουρισμού με την ταυτόχρονη εμπορική λειτουργία του λιμανιού (στην οποία έχει συμφωνήσει ο κ. δήμαρχος και οι συνεργάτες του)  φέρνει νέα κυκλοφοριακή επιβάρυνση που ουδέποτε ελείφθει υπόψιν στις μελέτες που έγιναν

9. η αδειoδότηση του MALL αλλάζει επίσης τα κυκλοφοριακά δεδομένα 

10. ο μελετητής του κ. Πνευματικού έχει ρωτηθεί και έχει ξεκαθαρίσει ότι ουδέποτε μελέτησε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της κυκλοφοριακής κίνησης στην πόλη της Κορίνθου

11.  ενώ προχωράει το μάστερ πλαν του λιμανιού, η δημοτική αρχή επαίρεται ότι προσπαθεί να καταργήσει την σιδηροδρομική γραμμή και προχωρά σε έργα βιτρίνας στον παλαιό σιδηροδρομικό σταθμό όταν αυτός είναι ακριβώς δίπλα στο λιμάνι και όταν ακούγονται πληροφορίες ότι μεγάλες επιχειρήσεις του νομού χρειάζονται την σιδηροδρομική γραμμή για την μεταφορά εμπορευμάτων και πρώτων υλών.


Ο στραγγαλισμός των θέσεων στάθμευσης με τις άτακτες σημειακές παρεμβάσεις και την θολούρα σε επίπεδο σχεδιασμού βάζει σε σοβαρές σκέψεις για το που επιθυμεί να οδηγήσει την πόλη ο νυν δήμαρχος και οι συνεργάτες του ειδικά όταν έχουν αποδείξει ότι είναι ένθερμοι πολέμιοι των μελετών και θερμοί υποστηρικτές των παρεμβάσεων τσιμέντου. 

Μήπως ο κ. Πνευματικός σχεδιάζει να επαναφέρει διλήμματα γύρω από την κατασκευή του υπόγειου γκαράζ ?   Υπάρχει τελικώς όραμα ή τα έργα αποφασίζονται με βάση τις πολιτικές ανάγκες του κλειστού συστήματος ερήμην των πραγματικών αναγκών του δήμου ?  

Με ποιό σχέδιο σκοπεύει να ξαναζητήσει τη ψήφο των πολιτών όταν επίσης είναι γνωστό, με αφορμή τις αλλαγές στην αξιοποίηση αθλητικών χώρων στον Αγιο Γεώργιο, ότι χωρίς δημόσια διαβούλευση και με άγνωστη ατζέντα, ο δήμαρχος και οι συνεργάτες του είναι πάντα έτοιμοι να αλλάζουν το σχέδιο πόλης και τις χρήσεις γης.  

Οι παραπάνω παρατηρήσεις αποτελούν βάση για δημόσια συζήτηση και όλες οι παρατάξεις πρέπει να πάρουν θέση.