ΑΡΧΙΚΗ

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΒΟΛΗ ΤΟΥ ΞΗΡΙΑ





Με γνώμονα την σημασία, την μονιμότητα και σε μία προσπάθεια να βοηθήσουμε τους σχεδιασμούς της δημοτικής αρχής και να συμβάλουμε στην αρτιότητα του έργου που με τίτλο «Ανάπλαση κοινοχρήστων χώρων και κατασκευή πεζογέφυρας στην εκβολή του χειμάρρου Ξηριά» , εμείς οι 31 συμπολίτες  κάτοικοι της Κορίνθου, συνυπογράφουμε και έχουμε καταθέσει για συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο αιτήσεις και σχέδια με τις προτάσεις μας.

Οι αιτήσεις μας, που έχουν κατατεθεί προς τον Δήμο Κορινθίων με αριθ. Πρωτοκόλλου 14683 / 20-03-2014 & 16461 / 31-03-2014, αφορούν στην απόληξη της (πεζοποδηλατο)γέφυρας κυρίως στην αριστερή πλευρά της εκβολής του ποταμού (το τμήμα προς τα Καλάμια) από τον τοίχο του ποταμού έως και το τέρμα των οδών Αράτου και Νοταρά.


- Για ευκολότερη πρόσβαση και διέλευση των πεζών από και προς την παραλία και την γέφυρα και λόγω της γεωγραφίας της ακτογραμμής προτείνεται η μετατόπιση κατά μερικά μόλις μέτρα βορειότερα της σχεδιασθείσας θέσης, τοποθέτηση της μεταλλικής γέφυρας. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η ορθολογικότερη χάραξη - διαμόρφωση του ποδηλατοδρόμου και το σημαντικότερο, η άμεση οπτική επαφή της γέφυρας από την παραλία στα Καλάμια και την υπόλοιπη δυτική ακτογραμμή. Το θέαμα μιας φωτισμένης κατά τις νυκτερινές κυρίως ώρες, γέφυρας, θα συμβάλει κατά πολύ στην ποιοτική αναβάθμιση και του έργου και της παραλιακής ζώνης στο συγκεκριμένο σημείο.

- Προτείνεται ακόμα, όπως συνήθως συμβαίνει στους ποδηλατόδορμους, η διακοπή της ροής του σχεδιαζόμενου ποδηλατοδρόμου στα όρια της γέφυρας και η αντικατάσταση της ράμπας ανόδου και καθόδου σε αυτήν με σκάλες ώστε να αποφευχθεί η διέλευση από την γέφυρα μηχανών μικρού ή μεγάλου κυβισμού τα οποία εύκολα παρακάμπτουν τα όποια εμπόδια και πέραν της ηχητικής όχλησης (στο μεγαλύτερο μέρος του εικοσιτετραώρου) μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο και τους αναβάτες τους και τους διερχόμενους.

- Με την ευκαιρία της κατασκευής του έργου και με σκοπό την προστασία του ώστε να μη πάει χαμένη η δαπάνη του, προτείνεται επί πλέον να συνδυαστούν, έργω και ταυτοχρόνως, οι διαμορφώσεις της πεζοφέφυρας με έργα προστασίας από την Θαλάσσια διάβρωση στο τέρμα της οδού Αράτου, η ανάγκη των οποίων, στο συγκεκριμένο σημείο, είναι ήδη από ετών αναγνωρισμένη και  προβλέπεται στο ήδη εγκεκριμένο Τεχνικό Πρόγραμμα (Κωδ 7333.008) του Δήμου.
Είναι τέλος αυτονόητο η συνολική παρέμβαση να συνδεθεί με τις διαμορφώσεις στην Μεγ. Αλέξάνδρου (Καλάμια), ώστε να αποτελέσει ενιαία διαμόρφωση.


Με την αποδοχή των προτάσεων αυτών αλλά και την αναγκαία βούληση –πολιτική και προσωπική- που πρέπει να επιδειχθεί από την δημοτική αρχή προκειμένου να ξεπεραστούν τυχόν προβλήματα από την τροποποίηση των σχεδιασμών, το αποτέλεσμα της αναβάθμισης ενός μεγάλου κομματιού της παραλιακής ζώνης της πόλης, είμαστε βέβαιοι ότι θα είναι το θετικότερο και το ασφαλέστερο δυνατό.

Συνημμένο Σχέδιο 1




Και συμπληρωματικά,

Συνημμένο Σχέδιο 2


                   Παρακαλούμε για την δημοσίευση του παρόντος με τις φωτογραφίες των σχεδίων τις οποίες επισυνάπτουμε και αυτοτελώς για καλύτερη κατανόηση των προτάσεων από τους αναγνώστες σας.
Με εκτίμηση
Παναγιώτης Ακριτίδης,Βασίλης Αυλωνίτης εκ μέρους των συνδημοτών που συνυπέγραψαν.