ΑΡΧΙΚΗ

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΚΩΣΤΑΣ ΠΙΕΤΡΗΣ : ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!




Ξεκαθαρίζει σε αποκλειστικές δηλώσεις του στον Λάκη Γιαννιδάκη και την sfedona .gr  ο Κώστας Πιέτρης ότι ο μοναδικός υποψήφιος δήμαρχος στον Δήμο Κορινθίων που δικαιούται να λέει ότι είναι «ανεξάρτητος» είναι ο ίδιος γιατί δεν έχει καμία πολιτική ή άλλη εξάρτηση και δέσμευση από κανέναν.
«Όταν σε προηγούμενες εκλογές κατέβαιναν με κάποια πολιτική σημαία δεν μπορούν ξαφνικά να αναιρέσουν ή να εκμηδενίσουν την σημαία αυτή» τονίζει μεταξύ άλλων ο επιτυχημένος Κορίνθιος ελεύθερος επαγγελματίας  και προσθέτει:
« Οι συμπολίτες μας στον Δήμο Κορινθίων που είναι από τους πιο δύσκολους ψηφοφόρους ,το μόνο που εκτιμούν σήμερα είναι τον πραγματικά ανεξάρτητο υποψήφιο. Και αυτό γιατί δεν θέλουν κομματικά στελέχη να μπορούν να μετέχουν σε συνδυασμούς τοπικής αυτοδιοίκησης»
Αναφορικά με την συγκρότηση του συνδυασμού του ο Κώστας Πιέτρης τονίζει:

«Μέχρι σήμερα όμως να είμαι και ο μοναδικός υποψήφιος δήμαρχος που μπορώ να πω ότι ο συνδυασμός μου θα πιάσει οροφή. Αυτό σημαίνει ότι θα έχω το ανώτερο των υποψηφίων και στο κεντρικό ψηφοδέλτιο και σε όλα τα τοπικά συμβούλια.
Διαπιστώνω ότι ο κόσμος έρχεται αυθόρμητα δίπλα μου . Με αγαπάει και προσπαθεί να βοηθήσει σε όλη αυτήν την προσπάθεια που έχουμε κάνει μια ομάδα ανθρώπων  και θέλει να συμμετέχει σε αυτή την ομάδα.»
Όσον αφορά για τους ανθρώπους που θα στελεχώσουν τον συνδυασμό του ο υποψήφιος Δήμαρχος του Συνδυασμού Κόρινθος 2014-2019 τονίζει:
«Εμείς είπαμε ότι το καινοτόμο πρέπει να το φέρουμε στην Δημοτική Αρχή.
Είτε ΝΕΟ όσον αφορά το πρόγραμμα , είτε ΝΕΟ όσον αφορά το άτομο, είτε ΝΕΟ όσον αφορά   τον υποψήφιο  αυτό θα πρέπει να γίνει και πράξη. Εγώ δεν έχω κανέναν από τους προηγούμενους Δημοτικούς Συμβούλους ως υποψήφιο στον Συνδυασμό μου. Όπως και κανέναν από τα πολιτικά γραφεία .Δεν το θέλησα και το έκανα πράξη.»
Στο ερώτημά μας  για την σκανδαλολογία και τα σκάνδαλα ο Κώστας Πιέτρης  με ωραίο και έξυπνο χιούμορ μας λέει: «Και εμένα μπορούν να μου βρουν σκάνδαλα π.χ  ότι μου αρέσουν οι ωραίες ταβέρνες , το εκλεκτό φαγητό και η παρέα με καλούς φίλους!!»
Και το μήνυμά του προς τους Συμπολίτες μας είναι « Να αφήσουν το παρελθόν και τα πολιτικά κόμματα στην άκρη. Να διαλέξουν το ΝΕΟ και το ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ . Να διαλέξουν τον υποψήφιο που θα κατέβει με πρόγραμμα στις εκλογές. Πρόγραμμα που θα μπορεί να υλοποιήσει στην ερχόμενη πενταετία .
Να δουν με σεβασμό την κίνησή μας και να την στηρίξουν.»
Λ.Γ