ΑΡΧΙΚΗ

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΤΟΓΙΑΣ : Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ή ΠΑΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!




Μιλώντας  χθες βράδυ ο ο υποψήφιος Δήμαρχος Κορινθίων Σωκράτης Τόγιας  σε συγκέντρωση που οργάνωσε ο συνδυασμός του στο Επιμελητήριο Κορινθίας  ξεκαθάρισε για μια ακόμα φορά.
                «Και στις προηγούμενες εκλογές ήθελα να κατέβουμε αυτόνομα στο Δήμο Κορινθίων . όμως κάποια μέλη του συνδυασμού μου με παρότρυναν έντονα να συνεργαστούμε  με τον συνδυασμό του Κώστα Γιώτη, όπως τελικά και έγινε.
Σε αυτές τις εκλογές δηλώνω κατηγορηματικά πως θα κατέβει αυτόνομος ο συνδυασμός μου. Αν υπάρξουν περιπτώσεις υποψηφίων που μου ζητήσουν να συνεργαστούμε με άλλο συνδυασμό  τους λέω ότι θα μου προσφέρουν μια πολύτιμη υπηρεσία . Θα σκίσω τις δηλώσεις που μου έχουν υπογράψει και θα πάω σπίτι μου να ηρεμήσω και  να ασχοληθώ με την οικογένειά μου!»
Ο  Σωκράτης Τόγιας μίλησε για τις αρχές και τις αξίες που διέπουν τον ίδιο ως υποψήφιο δήμαρχο και καταχειροκροτήθηκε από τους παρευρισκόμενους.
Την συγκέντρωση χαιρέτησε και ο  υποψήφιος Δήμαρχος Βασίλης Νανόπουλος ο οποίος μίλησε για το ήθος που διέπει τους δύο συνδυασμούς  κάτι άγνωστο όπως είπε για τον συνδυασμό της απερχόμενης δημοτικής αρχής.
Ακολούθησε διάλογος και υπήρξαν πολλές τοποθετήσεις για τα ζητήματα της πόλης.
Εκτός από τον Βασίλη Νανόπουλο –που για μια ακόμα φορά έδειξε το ήθος του και την δεοντολογία του και παραχώρησε ευχαρίστως την αίθουσα στον συνδυασμό του κ.Τόγια- παρευρέθηκαν στην εκδήλωση ο Βασίλης Πανταζής ο Λάμπρος Κωστάρας και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κορίνθου Βασίλης Γεώργαρης